söndag 16 maj 2010

Femte passet avklarat!

Åh, vad jag är stolt över mig själv! Jag klarade av veckans mål. Körde ett hårt pass idag också. Det var nästan inga som tränade så det var skönt, men jäklar vad dålig ventilation det är i det där träningsrummet! Man blir ju helt slut bara av att bli dyngsvettig på en gång.
Klarade även 32 "vanliga" situps (det var väl max 12-15 stycken i början) och sen körde jag en sorts situps där man går åt sidorna istället. Vet inte hur många det blev.

Hade en supertrevlig kväll igår. Var ute på en fin restaurang. Åt förrätt - svampsoppa som var så mastig att jag inte fick i mig den och sen var jag proppmätt när varmrätten kom. Åt lammytterfilé, men fick lämna en massa. Hade så ont i magen och mådde illa efteråt. Jag tror inte att min mage klarar av sådan mat just nu... Vi gick hem en sväng och vilade upp oss och träffade sedan några kompisar och tog ett glas vin. Var hemma redan vid halvtolv. Lagom och skön kväll! Och kul att träffa kompisar som man ser alldeles för sällan.

Sov rätt länge idag, klev upp och åt frukost, gick och la mig igen och sov en timme till. Sen var det bara att dra på sig träningskläderna och pinna upp till Itrim.

Nu är jag nyduschad. Ska göra mig i ordning och så ska vi handla inför middagen. Tror att det får bli kyckling eller lax med rotsaker i ugnen. Nom! Sen ska jag spela bingolotto. :)

Och i morgon är jag ledig! Har bokat in motivationsmöte på eftermiddagen. Tror inte att jag hinner på gruppträffen på tisdag så jag tar motivationen i morgon istället.

Ha en skön söndagskväll!

Inga kommentarer: