fredag 28 maj 2010

Neråt igen!

Jag har inte vägt mig på några dagar nu, för att jag har insett att mitt humör påverkas så mycket av det. Så jag hade bestämt att fredag var en bra dag för att ta tjuren vid hornen. Resultat på hemmavågen - 92,5. Det innebär att jag är under 92 på Itrimvågen och det i sin tur innebär att jag har gått ner 25 kilo.
Nu är det ett tag kvar till tisdag och vägning på Itrim, men eftersom jag jobbar i helgen känner jag mig lugn. I morgon ska vi ha en liten jobbfest. Jag går dit när jag slutar vid 21, tar ett glas vin och går sedan hem. Känns skönt att kunna skylla på att jag ska upp klockan 10. Och alla som är där vet hur trött man är när man har helgpasset.

Ha en fin fredag (trots regnet)!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis! 25 kilo... det är ju strålande! Måste kännas jättehärligt. Och så himla stolt du måste vara över dig själv och din bragd. Med all rätt!
Hoppas du får trevlig på jobbfesten!
//Åsa

studentitrim sa...

Grattis Grattis!!! Wow 25 kilo, det e ju sjukt mycket! Är jätteglad för din skull och hoppas du är lika nöjd själv. Nu har du definitivt nåt att fira på jobbfesten :)

Sussie sa...

Tack så mycket! Det känns verkligen jättebra! Känner mig snygg och har nya fina kläer i mindre storlek.
Får fira lite i morgon. Ett eller två glas vin, sen ska jag hem och sova. :)

Trevlig helg på er!

Unknown sa...

Men du...nu går du snart om mig. :0) Viktnedgångsmässigt är jag redan omsprungen, men nu snart även i vikt. Snart går du under 90, det får du fira. Grattis Sussie, och bra jobbat.

Sussie sa...

Tack detsamma!

Jag tror inte att jag kommer att gå om dig. Du har ju ett ganska bra försprång, och med tanke på hur långsamt jag går ner i vikt är det nog ingen risk. :)

Men det ska bli otroligt härligt när jag är nere på en vikt som börjar på en 8!

Ha en riktigt skön helg!

Unknown sa...

Säg inte det. Jag har ju gått upp lite. :0( Bad bad bad me... men jag är nog på fötter igen.

Sussie sa...

Jag gick också upp lite i början. Och det svänger väldigt mycket från dag till dag. Är nervös inför vägningen på tisdag eftersom jag inte har hunnit/kunnat röra på mig så mycket den här veckan pga jobb och sjukdom.
Du får väl se till att jag inte kommer ikapp dig. :)