tisdag 11 maj 2010

Jobba kväll...

... är inte riktigt min grej. Men det känns i alla fall skönt att kunna gå hem.
Skyndade mig iväg och tränade på eftermiddagen. Det var verkligen skönt att jag tog tag i mig själv och körde ett pass. Det gick bra idag, körde rätt hårt. Men jag har känt mig lite konstig hela dagen. Antar att det är sviterna från lördagen som ligger kvar. Drack egentligen inte så mycket, men jag tål antagligen inte alkohol i några större mängder efter dieten och alkoholuppehållet på tre månader. Men nu ska jag i alla fall hålla mig festfri ett tag framöver och planera bra innan nästa gång. Har ju som mål att träna fem gånger den här veckan. Blir nog, förutom idag, i morgon på onsdag, på fredag och på söndag. Så jag tänker inte bli sinkad av några oväntade festligheter.

Har haft lite viktångest de senaste dagarna och inte vågat ställa mig på vågen. Borde boka in ett motivationssamtal, eftersom det är dags nu, men jag tror att jag väntar med det till nästa vecka när jag har fått ordning på mig själv igen. Jag vet att jag borde ha det nu eftersom det är just nu jag känner mig lite omotiverad, men jag styr hellre upp mig själv först och kan sen prata om det med coachen.

Jag har funderat ett tag på att byta jobb. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på bara. Men jag mår inte så bra här och den senaste tiden har det eskalerat på grund av en massa skit i organisationen. Tyvärr är det en liten stad med få jobb och speciellt inom min bransch är det svårt. Kan tänka mig att byta bransch också. Måste ta mig tid att kolla runt lite.

Många tankar såhär på nattkvisten... Sov gott!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Har själv börjat på Itrim för en vecka sedan o hittade din blogg idag. Och har läst hela! Otroligt inspirerande. Du har ju varit fantastiskt duktig. Jättekul att läsa din blogg, så det kommer jag fortsätta med. Lycka till!
//Åsa

Sussie sa...

Hej! Vad kul att du har hittat hit och att jag kan inspirera. Det känns bra måste jag få säga!
Ställ gärna frågor om du undrar över något, så kanske jag kan hjälpa till.
Lycka till med din resa!
//Sussie