onsdag 19 maj 2010

Min placering

Var på Itrim och tränade idag, kunde liksom inte hålla mig därifrån, trots att jag är ordentligt mör i kroppen.
Körde ett medeltungt pass och stretchade igenom hela kroppen. När jag skulle gå till omklädningsrummet träffade jag en av coacherna som inte var på Tjejgåingen och hejade igår. Hon sa att hon hade hört att det hade gått bra för mig. Jag svarade att jag trodde att jag var bland de 30 första. Du var 27:a, sa hon. Häftigt!!! Min coach hade tydligen hållit räkningen i alla fall, trots att han sa att han inte hade det. :) Enligt coachen jag pratade med idag var han väldigt imponerad. Det är jag också!

Har ätit färsfylld paprika till middag. Mycket gott!
Nu blir det en kopp kaffe, sen ska jag gå och mata katten som jag ska vakta över helgen.

Sov gott!

Inga kommentarer: