torsdag 13 maj 2010

Vilken skitdag!

Det har sannerligen inte varit någon solstråle till Sussie på jobbet idag. Och det har varit så sjukt mycket att göra så att jag nästan fick härdsmälta i skallen på eftermiddagen. Dessutom har det spöregnat hela dagen.
Blev nästan 12 timmar på jobbet idag, men nu är jag i alla fall hemma. Sambon hade på min begäran hällt upp ett glas rött till mig innan jag kom hem. Kände att det behövdes. Skulle egentligen vilja ta ett hett bad också, men jag tror inte att jag orkar.

I morgon är det dags för träning igen! Ska bli så skönt. Har inte blivit mycket till motion idag, promenad till och från jobbet och en sväng på affären för att köpa lunch. Dessutom glömde jag stegräknaren i morse, så jag vet inte hur många steg det blev, men kanske 5000. Inte bra.

Jag mår verkligen inte bra på mitt jobb. Och den där kompdagen som jag så gärna vill ha på måndag verkar inte gå att få eftersom de då blir för få på jobbet. En kollega hade redan tagit ledigt då... Höll på att börja gråta när jag insåg det. Det är inte helt säkert än, men som det verkar får jag snällt packa mig iväg till jobbet på måndag morgon. Jag har nästan två veckor komp att plocka ut, men på mitt jobb går det tydligen aldrig att vara ledig. Suck!

Kör jobbpass 16.30 till 01 i morgon och sen är det äntligen helg. Ska åka och hälsa på några kompisar som precis har flyttat till hus. Ska bli kul att se hur deras renovering blev och träffa deras barn.

Sov gott!

Inga kommentarer: