lördag 15 maj 2010

Vågade vågen

I morse ställde jag mig på vågen igen. 93,6 visade den. Fantastiskt! Det lönar sig att träna alltså.
På tisdag är det dags att snöra på mig promenadskorna och gå Tjejgåingen. Ska bli jättekul! Tävlar tillsammans med Itrims ena lag (de har två). Min mamma ska också gå så vi kanske går tillsammans i alla fall. 7 kilometer. Det blir bra med steg det. :)

I kväll ska jag bjuda min blivande make på restaurang. De har bra mat som inte ska vara några problem att få med bara sallad och utan potatis och annat som jag inte bör äta.

Jag fick efter många om och men kompa ut på måndag! Jippi och hurra!

Ha en härlig helg!

3 kommentarer:

studentitrim sa...

Vad kul att det fortfarande händer saker trots att du har börjat med mat, det ger mig hopp!

Sussie sa...

Javisst! Det känns jättebra. Vill verkligen komma under 90 nu. Det är inte så långt kvar... Men går segt neråt efter att jag började äta. Siktar på att väga 93,1 (alltså 2 kilos nedgång på två veckor) på vägningen på tisdag.

Ha en fin helg!

studentitrim sa...

Det kommer du säkert att lyckas med så mycket som du kämpar med träningen :) Det är inte långt kvar alls nu, vad skönt. trevlig helg på dig med :)