söndag 9 maj 2010

Söndag

Vilket härligt väder det har varit i helgen! Både igår och idag har vi varit ute och promenerat. Idag blev det en lite längre tur. Solen sken men det var lite kallt då det blåste. Stannade och fikade på ett kafé på tillbakavägen.
Har haft en bra helg med lite fest, mycket sömn och har hunnit träffa en massa kompisar.

Veckan som kommer jobbar jag kväll vilket ger mig möjlighet att träna på dagtid vilket jag gillar. Har bestämt att jag ska träna fem pass i veckan, men har inte riktigt planerat vilka dagar jag ska träna på. Blir nog mån, tis, tors, fre och sön. Lite beroende på hur det är öppet i kristi himmelsfärdhelgen.

I morgon sätter jag mig hos frisören igen och ska bli blonderad samt klippt. Det är inbokat för tre timmar där. På tisdag ska jag till käftis på eftermiddagen, det ser jag inte alls fram emot. Men men, det är nog nödvändigt.

Ha en fortsatt fin söndag!

Inga kommentarer: