fredag 18 november 2011

11+0

Nu går vi in i ny vecka igen. tiden går himla fort just nu. Men det är skönt tycker jag. Vill att det ska gå några veckor till så att vi kan känna oss säkra på riktigt.
Är väldigt glad att det är sista dagen på kvällsveckan. Är trött och grinig och är väl inte jättetrevlig mot mina kollegor direkt. Men de får stå ut med det ett tag.
Är så jävla less på att det alltid känns som att det är massa saker som är oplanerade som jag måste styra upp. Eller att ett visst jobb ska göras, men det har inte kommunicerats till alla som behöver veta något om det. Och så blir det jag som får informera i slutänden, istället för chefen. Väldigt frustrerande! Och det är svårt att kunna göra nåt när vissa personer har gått hem när jag börjar jobba kväll.
Ja, ja. Nu är det i alla fall sista passet för denna gång.

Ha en fin fredagskväll!

Inga kommentarer: