söndag 6 november 2011

Hemma igen

Har haft en helt underbar helg! Precis vad jag behövde efter de senaste otroligt jobbiga veckorna. Maken har passat upp på mig som om jag vore en prinsessa och det har varit så mysigt. Vi har ätit gott, kollat på tv, sovit och myst.
I morse vaknade jag i vanlig ordning vid fem och var kissnödig, men somnade om. Så när jag vaknade igen vid åtta höll jag på att dö. Var så nödig att jag hade ont. Fick försöka skynda mig ner för den branta trappan från stugövervåningen och ner till toaletten.
Så det känns lite skönt att vara hemma igen där det bara är några steg till toan. :)

Har precis skrivit klart en grej som ska publiceras. Det var länge sen jag skrev så det känns kul att få göra det igen. Eller skriver gör jag ju på bloggen, men då är det inte så strukturerat och mer fritt.

Jag och maken sitter med varsin dator vid köksbordet och jobbar. Värsta nördarna. :)
Snart byter vi dock datorerna mot tallrikar och äter middagsresterna från gårdagens supergoda sukiyaki.

Ha en skön söndagskväll!

Inga kommentarer: