onsdag 23 november 2011

Tröttast

I dag är jag sådär trött igen. Sov i soffan halva kvällen igår och sen kunde jag inte somna förrän vid tolv när jag hade lagt mig i sängen. Klev upp tjugo i åtta. Började åtta, så det blev lite bråttom. Min chef upptäckte att jag hade tröjan ut och in när jag hade kommit till jobbet. :) Tur jag hade kommit ihåg att klä på mig i alla fall. Alltid nåt!

Känner av lite molvärk i magen i dag och blir så klart orolig. Antar att det bara är "växtvärk" men man vet ju inte.

Nu får jag snart gå hem och äta lunch. Blir rester av lax, matvete och romsås.

Ha en fin dag!

3 kommentarer:

Lisa-Marie sa...

Ja, trött är man så det räcker och blir över :) Usch och fy haha..
Men det går över!

Jag hade stark "mensvärk", växtvärk i flera veckor. Var rätt irriterad på att när man äntligen slipper mensen så får man mensvärk ändå haha..

Det är helt normalt, se det som ett gott tecken! Livmodern växer :)
Det känns i och för sig likadant fast värre när den ska dra ihop sig också (säger en som går igenom det just nu)

STOR kram på dig! Ska bli kul att se vem som kommer ut sen :)
//Lisa-Marie

Luiza sa...

Vet du en sak?
Vi är i samma vecka, tror jag =).

Har också molvärk, men ser det som något positivt.

Massa kramar.

Sussie sa...

Lisa-Marie: Ja, det är tröttsamt att vara så trött. Men det börjar bli lite bättre i alla fall. Kan vara uppe längre än till åtta på kvällarna utan att storkna.
Jag vet att man kan ha ont, men blir ändå orolig. Men allt verkar vara som det ska.
Kan tänka mig att det är mycket som ska läka och "ordna till sig" efter förlossningen också. Men det tar vi då. :)
Jag längtar väldigt mycket till i juni. Det är så spännande!
Stor kram!

Luiza: Är du? Vad himla roligt i såna fall! Eller frustrerande för dig kanske eftersom du trodde du gått några veckor till.
Stor kram!