onsdag 30 november 2011

Konstigt väder

Så var all snö borta igen då... När jag vaknade i morse slog regnet hårt mot rutan. Och sen åskade det! Får se om det blir någon vinter i år.

Har börjat blöda lite igen. Det är inte färskt blod, men ändå. De är känns jobbigt för det är nästan två veckor sedan som det slutade. Funderar på om jag har "mens" eftersom det är ungefär nu jag skulle ha haft det om jag inte var gravid.

Men som BM sa - så länge jag känner mig gravid och så länge jag inte blöder färskt blod så ska det vara lugnt. Jag hoppas att det stämmer.
Började gråta i morse, för jag blev så trött och frustrerad. Det tär verkligen på psyket det här. Berg- och dalbana är vad det är.

Ha en fin dag!

3 kommentarer:

LinnaLi sa...

Jobbigt! Men jag håller tummarna att allt ser fint ut! Ska du göra nåt mer ul snart?

kram

Linda

Sussie sa...

Ja, det är jobbigt. Men jag känner mig ändå ganska lugn.
Ska inte göra ul förrän rutin-ul efter jul. Så det är ett tag kvar. Men vi får komma och lyssna på hjärtat före jul om vi vill, så det ska vi absolut göra.
Kram!

Helena sa...

Hej! Jag söker inspiration för min kommande fight mot övervikten och hittade din blogg genom en Google-sökning! Vad duktig du har varit!! Vad är Itrim?

Förstår att ditt fokus nu har hamnat på något helt annat, med en liten "kotte" i magen. Jag håller tummarna för att det går bra för dig!