fredag 11 november 2011

Fredag

Har haft en supermysig kväll med middag hos goda vännerna. Det har varit dimmigt här i stan hela dagen och nu när vi åkte hem var det så man nästan inte såg nåt. Samma sak i går när vi åkte hem från galan, fast då var det ännu värre.
Och kallt är det ute också. Tror att det är dags att hänga undan höstkappan. Måste nog köpa en ny vinterjacka. Den jag har är lite liten, så jag vill nog ha nåt jag kan växa i.

Nu är det dags att sova och hoppas på att det blir en fin dag i morgon.
Har jobbmiddag i morgon kväll, men tror att jag kommer att skippa den. Vill nog inte berätta för dem än. Min chef vet och hon är helt på det klara med att jag kan komma att ställa in.
Vi får se hur det känns i morgon.

Sov gott finisar!

1 kommentar:

Luiza sa...

Stoooor KRAM!!!!!!
Trevlig lördag.
Just det, du har mail ;).

Luiza