måndag 28 november 2011

Fladder

Jag har börjat känna något i magen. Ett svagt "fladdrande" som jag tror kan vara Kotten som gör sig till känna. Jag känner det tydligast när jag ligger ner, men även lite nu när jag sitter på jobbet.

Hade det jättemysigt i lördags med våra fem vänner och en bebis. Vi åt god soppa och pratade en massa. De gick hem vid halvett och då var jag helt slut. Hade inte hunnit sova middag på dagen som jag brukar. I går vaknade jag vid åtta, klev upp och åt frukost och somnade sedan i soffan.
Var ute på stan i snön (som kom lagom till första advent). Julskyltning och massa folk var det. Träffade pappa och fikade.

Var hos svärisarna på middag på kvällen. Och när vi kom hem slappade vi i soffan.

Nu är det ny vecka som innebär sju arbetsdagar i rad. Plus att vi är underbemannade, så det kommer nog bli lite tungt. Men de ska gå. Om inte annat går dagarna väldigt snabbt när det är mycket att göra.

Ha en fin måndag!

4 kommentarer:

LinnaLi sa...

myyys :D

kram

Linda

Sussie sa...

Jaaa! :)
Kram

Lisa-Marie sa...

Spännande!! :) Underbart i början när allt börjar!

Sussie sa...

Ja, det känns så spännande. Och det känns som magegen blir lite större för varje dag. Det är så mysigt!