torsdag 3 november 2011

Dagen efter

Hej och tack för era kommentarer återigen. :)

Har varit en bra dag i dag. Är väldigt trött och har mått rätt illa på jobbet. Men det är helt okej. Har precis kommit hem och hoppat i min one piece som jag fick i födelsedagspresent. Så mysig! Fick ett par varma tofflor till också, så nu slipper jag frysa.

Ringde BM i går och fick ny tid för inskrivning. Skulle dit i dag egentligen men avbokade den tiden när jag trodde att jag hade fått missfall. Men 16 november är det dags i alla fall!

Blöder fortfarande litegrann, men tänker att det är bra att jag får ut det där blodet läkaren såg fanns kvar i livmodern. Det var inte i närheten av där fostret var, så det känns bra.

I morgon har vi heldag med föreläsningar och work shops med jobbet. Sen åker jag och maken till stugan där jag ska bli uppassad hela helgen (en del av födelsedagspresenten). Ska bli så skönt. Ta långa promenader och sova middag.

Önskar er alla en skön kväll!

Inga kommentarer: