söndag 13 november 2011

Lördag

Har precis kommit hem efter en bra kväll med jobbgänget. Nu vet de och på måndag kommer väl resten att veta. Även fast jag bad om att de inte behövde köra megafonen. De blev väldigt glada i alla fall.
Vi var ute och åt på en restaurang. Har mått så illa i dag att jag inte trodde att jag skulle palla att äta nåt. Men det gick ner både varm- och efterrätt. :)
Min kollega som ska få barn i slutet av maj var också med och hon blev jätteglad. Det känns skönt att ha en person i närheten som är i samma situation. Plus att vi kommer kunna hänga mycket när vi är mammalediga.

I morse var vi ute och gick över en timme. Sen åt vi frukost och sen var jag tvungen att sova en och en halv timme i makens knä i soffan. Var sen ute på stan en sväng och när vi kom hem hade jag kunnat sova lite till. Märks att jag har varit uppe sent några kvällar nu. Men nu är det dags att sova och ladda för sex jobbkvällar på raken. Wish me luck!

Sov gott!

1 kommentar:

LinnaLi sa...

Kul att vara ute med jobbet =) Visst är det skönt ändå att berätta! Jag tänkte att om det skulle gå galet så skulle det vara ännu jobbigare att berätta då. Men nu ska det ju inte gå galet så =)

Ha en skön söndag!

kram

Linda