tisdag 15 november 2011

Maten

Det går lite si och så med ätandet. Är mest sugen på onyttiga saker och försöker att inte falla för frestelsen. Har varit sugen på havregrynsgröt några dagar sedan jag såg reklam för sån gröt man bara har varmvatten i, som de börjat sälja i matbutikerna. Så en sån fick det bli till middag i dag.
Förra veckan hade jag dille på fiskpinnar efter att min pappa sagt att han ätit såna. Jag har inte ätit fiskpinnar på hundra år, men jag kunde inte släppa tanken. Så det fick bli panerad fisk med grönsaker till middag då. :)
Får se om jag kommer att bli en sån som sitter och äter cement eller papper så småningom...

Ha en fin kväll!

1 kommentar:

Luiza sa...

Hehe, ja, man kan få för sig massor av saker...
Men det är bara att äta. Vi vet ju hur man gör sig av med det sen, ellerhur? Vi har ju gått den hårda skolan ;).

Den där havregrynsgröten har jag aldrig vågat prova. eftersom jag tror att den ska smaka som itrims, och det var ett av det äckligaste jag ätit. Någonsin...
Den här kanske är godare?

Ha en god natt.
Kramar/
Luiza