söndag 13 november 2011

Stockholm

Funderar på att åka ner till Stockholm i början av december. Min farmors syster fyller 95 då och jag vill gärna vara med och fira henne. Det har varit hennes mål att fylla "jämnt" och jag antar att hon kommer att börja trappa ner verksamheten efter födelsedagen. Hon är pigg i knoppen, men kroppen är slut. :( Hon är en helt fantastisk människa som jag är så glad att jag har fått ha i mitt liv under så många år. Och hon blev extra viktig efter att farmor dog 1992.

2 kommentarer:

Lisa-Marie sa...

Ja du :) känns helt overkligt allting! Men så underbart så det går inte beskriva...

Jag hoppas att du kommer upp till Sthlm. Jag hade en liknande situation tidigare och jag är så glad att jag åkte och umgicks och pratade.

KRAM på dig!
Lisa-Marie

Sussie sa...

Förstår att det är underbart! Längtar så efter min lilla kotte nu. :)

Jag ska absolut försöka ta mig ner till sthlm. Är till och med ledig när hon fyller år, så det ska gå bra. Hon får i såna fall en fin present i form av att få veta att jag väntar barn. :)

Hoppas du mår bra!
KRAM!