måndag 28 november 2011

Hungrig

Jag är inte van vid det här att äta hela tiden. Nu är jag inte lika illamående längre, men däremot hungrig nästan jämt. Har ätit frukost, en banan, lunch med köttfärslimpa och blomkål, en till banan i dag och nu kurrar det i magen på mig. Vill bara äta varma mackor och saltlakrits. :)
Ska hem och tvätta och sen på fikadejt med maken. Mysigt! Ska springa förbi Åhléns och köpa en adventsljusstake på vägen hem också.

Jag har fixat gratisbiljetter till skidskyttevärldscupen på torsdag. Damernas distans ska i kolla på live. Det är så himla kul! Bäst att bylta på sig ordentligt bara för det brukar bli kyligt på stadion.

Ha en fin kväll!

2 kommentarer:

Lisa-Marie sa...

OJ oj oj... jag känner igen det! HUNGRIG är inte ens rätt ord när det gällde mig i alla fall :) Tuggtuggtugg...

Härligt att se att du mår bra och att allt är fint, själv sitter jag i en amnings och hysteribubbla här hemma...

Stor kram :)

Sussie sa...

:) Jag vill verkligen äta hela tiden. Inte kul. Men det är väl så det får vara nu.
Det är skönt att må bra igen och våga njuta av graviditeten.
Hoppas det lugnar ner sig lite för dig!
Stor kram!