fredag 25 november 2011

Grattis pappa! (varning för känsliga)

I går fyllde min pappa 65, så efter jobbet var vi bjudna på middag hemma hos pappa och mamma.
Det var jättemysigt och vi fick god mat och tårta. Några kompisar till familjen dök också upp.

Nu kommer det äckliga:
Efter ett tag började jag må jätteilla och
sa efter ett tag till maken att jag måste gå hem. Väl utomhus kämpade jag för att inte kräkas, men kunde inte hålla mig till slut. Kaskadkräktes två gånger på trottoaren. :( Sen kom vi hem och jag fortsatte kräkas ända tills det var helt tomt. Sen kunde jag sova.

Det kändes inte som gravidillamående utan mer som magsjuka eller matförgiftning. Alla åt ju iofs samma sak på middagen. I dag mår jag i alla fall bra.

Är ledig i dag då vi går in i trettonde veckan! 12+0 i dag! Ska ut på stan och leta julpynt. Mysigt!

Ha en riktigt fin dag!

2 kommentarer:

Mon sa...

kräkas är det värsta som finns tror jag:(

Sussie sa...

Det tycker jag också!