tisdag 31 januari 2012

Orolig

Kotten har varit väldigt stilla ända sedan i går kväll när jag hade sovit middag. Förutom i natt när det kändes som om den försökte knyckla ihop sig till en liten boll i min högra sida. Var en väldigt märklig känsla.
I alla fall blir jag ju så klart orolig för att det inte buffas därinne, men känner mig löjlig som funderar på att ringa BM. Iofs sa hon ju åt mig att ringa om jag blev orolig, så jag kanske ska göra det i alla fall...
Dessutom är vecka 23 lite ödesmättad eftersom våra kompisars bebis dog i magen i vecka 23. Så jag vill bara att det ska bli fredag och ny vecka.

Jag orkar inte gå omkring och vara nervös hela tiden! Det gör mig inte direkt piggare och gladare.

I kväll är det dags för bokcirkel igen. Kan kanske få mig på andra tankar ett tag.

Ha en fin dag!

Inga kommentarer: