torsdag 1 mars 2012

3 månader

I dag är det exakt tre månader kvar till BF. Tiden flyger verkligen iväg!

I går blev de hyfsat klara med badrummet, efter vissa missöden - som bland annat resulterade i en läcka och att de var tvungna att stänga av vattnet i hela huset...
Men det blir jättefint!

I morgon flyger vi till Helsingfors där vi ska på min kusins bröllop. Ska bli så himla kul att träffa släkten där, plus min ena bror med familj som också kommer dit! Andra bror jobbar, så han kunde inte tyvärr.

Kotten är social idag och ligger och sparkar mig i högersidan. Den har sitt favoritställe där. Härom kvällen kilade den fast foten under revbenet på mig. Det var sjukt obehagligt. Men släppte efter ett tag. :)

Efter jobbet idag måste jag springa på stan och leta present till brudparet och på kvällen är det stormöte med bostadsrättsföreningen. Fullt upp med andra ord.

Ha en fin torsdag!

3 kommentarer:

Sara sa...

Härligt att ni lyckades knipa en säng också. :) Verkar vara många som slog till när det var så bra erbjudande.. :)

Kram

Suzan sa...

Ha en trevlig resa! =) Vet du förresten om att du har ordverifieringen på? Skitirrierande att kommentera :/

Sussie sa...

Hej! Tack!
Visste inte att jag hade den igång. Ska vara borta nu - säg gärna till om den inte är det!
Kram