torsdag 15 mars 2012

Social bebis

Vi har börjat en ny rutin den här veckan, jag och Kotten. När jag vaknar säger jag god morgon och klappar på magen och får några buffar tillbaka. I dag var det extra mycket och den härjade på därinne under hela tiden jag gjorde mig i ordning. :)
Jag är så kär i det där lilla livet!
Det märks att det är mindre plats att röra sig på därinne, för den flyttar inte på sig lika mycket som den har gjort tidigare.
Jag försöker att prata med och sjunga för Kotten när jag kan och jag märker att den reagerar.


I går kväll var jag med när mamma höll föredrag om sin utställning. Det var fullsatt och lite till i galleriet. Så kul! Plus att hon sålde två tavlor till. Jag är så stolt över henne! Hon har jobbat för det här i elva år, så det är så kul att hon får lön för mödan.

I dag kommer jag förhoppningsvis att få svar angående huruvida jag måste vara på plats i Stockholm under rättegången på torsdag. Det skulle vara skönt att slippa resa dit eftersom vi ska dit på lördag också. efter nästa helg kommer jag inte att resa nåt mer, på inrådan av min läkarbror. Han gillar inte alls att jag flyger så här sent i graviditeten. Så jag ska väl lyssna på honom. :)

Ha en fin dag!

Inga kommentarer: