tisdag 6 mars 2012

Näsblod

Vaknade vid halvtre i natt och blödde näsblod. Usch, vad otrevligt det är!
I övrigt har jag en livlig bebis i magen. Längtar så mycket efter att få träffa den lilla pysen. :)

På bröllopsfesten i lördags kom brorsdottern fram till mig när jag satt och pussade på magen och sa att hon skulle krama bebisen. Totte kallar hon Kotten. Så söt!

Det kändes som om jag höll på att bli sjuk igår, men det känns bättre idag. Hoppas jag slipper influensan som går. Har flera kollegor som legat i över en vecka nu.
Barnmorskan sa att om jag får den så måste jag komma till vårdcentralen och få en spruta.

I morgon måste jag lämna besked om när jag ska gå på föräldraledighet. Det är svårt att bestämma!

Ha en skön dag!

1 kommentar:

Luiza sa...

Ja, det är väldigt obehagligt att vakna av näsblod...
Hoppas du slipper influensan...jag har också känt mig lite dålig ,men inte "influensadålig"...

Det där med mammaledigheten...alltså jag vet inte alls hur jag ska göra...och HUR fyller man i den där jädrans lappen...?
Jag får helt enkelt ringa dem.

Ha en fin dag.
Kramar