onsdag 21 mars 2012

BM

I dag var det nytt besök hos barnmorskan. Hon är så himla bra och snäll. Vi satt och pratade en massa, bland annat om min bäckenuppluckring. Hon tror att det kommer att bli sjukskrivning för mig på 25-50% kanske efter påsk eller så. Beroende lite på hur det utvecklar sig. Och så fick jag lite tips på hur jag ska sitta, stå, ligga och gå.
Hade 110/65 i blodtryck. Magen var 29 cm och följer kurvan perfekt. Hjärtslagen låg mellan 136 och 151 bpm. Kotten skötte sig exemplariskt som vanligt. I dag låg den med huvudet neråt när BM kände. Men det kan ju ändra sig snabbt.
Vi tog inga blodprov och så var det ingen vägning heller.
Vi ska dit igen om två veckor. Den 10 april börjar föräldragruppen.

I kväll åker vi till Stockholm. Sover hos bror i Fruängen. I morgon är det rättegång. Eftersom det har varit så mycket strul har jag inte riktigt haft tid att fatta att det är i morgon. Jag hoppas att jag hinner förbereda mig lite grann i alla fall.

Ha en fin onsdag!

Inga kommentarer: