fredag 23 mars 2012

30+0!

Åh, ny vecka igen! Och nu är det 10 veckor kvar. Så spännande och längtansfullt.

Var i Stockholm i går på rättegång. Det var jättejobbigt, men gick över förväntan. Mitt målsägandebiträde var superbra och vi fick det vi ville. Samtidigt blev jag ledsen över den stackars själ som blev dömd. Men nu kan jag gå vidare i alla fall och få ett avslut.

Var så otroligt trött i går efteråt. Vi kunde inte flyga hem förrän vid 21 och planet var försenat. Så jag tro vi var i säng först vid halvtolv. Sov som en stock och känner mig nästan bakfull idag.

I morgon bitti åker vi ner igen. Denna gång för att fira svärfar som har fyllt 60. Efter helgen tänker jag inte flyga mer. Känner att det sliter på kroppen och att Kotten reagerar på det också. Tror inte att det är farligt, men jag vill inte flyga mer i alla fall.

I kväll är det final i musiktävlingen där jag sitter i juryn. Ska bli kul, men känns lite segt att hela kvällen är uppbokad. Hade hellre sovit. :)

Ha en fin fredag!

Inga kommentarer: