måndag 26 mars 2012

Äntligen!

Nu är äntligen den här jobbiga perioden över. Nu är det slutrest och vi har inget inplanerat framöver. Otroligt skönt! Det enda vi pratat om att göra är att åka nånstans över en helg och bo på hotell och gå på spa. Men då blir det nånstans i närområdet. Och så ska vi få i ordning riktigt hemma. Det är de projekt vi har kvar.

Vi har i alla fall haft en bra helg, även om jag är jättetrött.
I lördags flög vi kvart över åtta och var inne i Stockholm vid tio. Sen var vi ute på stan och shoppade (köpte skor, vårjacka och smink) och mötte upp svärfar, svägerska och svåger på Fotografiska. Jättefina utställningar som vanligt. Och gott fika.

På eftermiddagen, när vi härjat runt i sex timmar och jag höll på att dö av foglossningsont och trötthet så checkade vi in på hotellet och sov en sväng.
På kvällen var vi på Hamburger Börs och åt middag och såg R.E.A. Riktigt roligt var det faktiskt.
I går hann vi en sväng på stan och träffade bror på en fika också.

Flygresan gick bra och jag sov nästan hela vägen hem. Väl hemma gick vi och handlade och sen gick jag och la mig och sov. När jag vaknade mådde jag jätteilla, men fick i mig middagen efter några pauser. Läste att det är vanligt att illamåendet kommer tillbaka i slutet av graviditeten. Hoppas att det bara var nåt tillfälligt.

Det märks att Kotten börjar bli stor nu och att det är sämre med plats därinne. I helgen har det bråkats på i magen. :) Mysigt!

Nu ska jag bara njuta av graviditeten resterande tid och inte behöva stressa med en massa jobbiga saker. Ser fram emot en härlig tid!

Ha en fin dag!

1 kommentar:

Luiza sa...

Så underbart att bara få vänta in Kotten nu, efter allt bök med resor fram och tillbaka.

Hoppas ni hade det bra , trots ändamålet med resan.

Jag har också börjat må lite illa, till och från, men hoppas att det bara är tillfälligt...annars får man lov att stå ut =).

Ha en underbar kväll, fina du.
Kramar i massor.

Luiza