onsdag 28 mars 2012

Bokcirkel och kommentarer

Hade bokcirkel hos mig i går kväll. Denna gång kollade vi på film, Midnight in Paris. Vi brukar kolla på film nån gång emellanåt, men då har det varit film baserad på bok. Den här gången blev det inte så, men den var riktigt bra i alla fall!

En av kvinnorna i cirkeln kunde inte sluta kommentera min mage. "Oj vad stor den är!" "Den kommer ju att vara enorm om två månader!" "Är du säker på att det bara är en?"
Hon är en sån person som inte tänker sig för innan hon öppnar munnen. Tog inte illa vid mig eller så, men tycker att det är så onödigt med dom där kommentarerna bara.

Har fortfarande ont i örat och funderar på om jag ska försöka få en läkartid. Kan man äta penicillin när man är gravid?

Ha en fin dag!

1 kommentar:

LinnaLi sa...

Jag fick halsfluss när jag var gravid, och käkade kåvepenin, gick fint det.

Ja, vissa människor blir man trötta på..

Ha en bra dag!

Kram!

Linda