onsdag 28 mars 2012

Hus

Efter jobbet ska vi titta på ett hus. Jag vet att jag har sagt att vi ska bo kvar i lägenheten, men det här huset är så himla fint. Och ligger i ett område som jag verkligen kan tänka mig att bo i. Det är redan budgivning igång.
Samtidigt är jag otroligt opeppad på att flytta, så jag hoppas innerst inne att det inte är drömhuset vi ska titta på. :)

Kotten är stark och gör sin moder illa i dag. Sparkar på revbenen och på den onda punkten i magen, den där den alltid sparkar. Men det är ju rätt mysigt också på nåt konstigt vis.

Lunchade med min fina kompis R i dag. Har inte träffat henne sedan bröllopet, så det var verkligen på tiden. Hon bor utanför Uppsala, men har sina föräldrar här. Vi bodde grannar när vi var yngre. Hon är en sån där person som man inte behöver ringa varje dag, utan det känns bara så naturligt när man väl ses, även om det gått lång tid. Hon har en liten dotter som är två år. Tyvärr var hon inte med på stan idag, men jag hoppas på att få träffa henne snart.

I går bokade vi hotell i Sundsvall. Vi ska bo fint och äta gott en hel helg i mitten av april. Och gå på Ikea för att köpa upp oss på Kotten-nödvändigheter.
Ska bli jättemysigt och känns som ett alldeles lagom projekt.

Ha en fin eftermiddag!

2 kommentarer:

LinnaLi sa...

Sundsvall är nästan mina hemtrakter det =) Hoppas ni får mysigt då!

Vi har ju köpt hus och än så länge så känns det mest jobbigt med allt som ska göras. Men jag har ju världens sämsta tålamod också och tycker att allt går så saaaaakta.

Kram

Linda

Luiza sa...

Hoppas det är ett braigt hus, även om du är omotiverad =).

Ajabaja, kan du hälsa kotten. Så får man inte göra.

Läste ditt förra inlägg, och förstår ju precis hur du känner...tycker också det är fruktansvärt korkat att uttrycka sig sådär...

Ha en god natt.
Massa kramar/
Luiza