fredag 30 mars 2012

31+0 och VIP-shopping

Ny vecka igen! Det är verkligen galet vad tiden går fort. Många jag pratat med säger att det är så lång väntan och att andra halvan av graviditeten är en pina för att det går så långsamt. Jag håller verkligen inte med, här är det snarare så att det går för fort. :)

I morse började vi dagen med VIP-shopping på H&M, med 20% rabatt på hela köpet. Vi handlade till oss alla tre. Jag köpte lite baskläder, maken några tröjor och jeans, och Kotten får bodies och lite annat smått(!) och gott i storlek 50. Vi hade lite grejer i den storleken, så vi köpte på oss några plagg.

Mår rätt illa idag, men det är okej. Äter halstabletter för att dämpa det värsta.

I eftermiddag har jag kompat ut efter lunch. Vi ska på banken och sen ska jag iofs tillbaka på jobbet en sväng för avtackning av en kollega som slutar idag. Men efter det tror jag att jag ska ta en liten promenad och bara ha en lugn och skön eftermiddag. I kväll ska vi nog gå och kolla när en kompis band spelar, men det är rätt sent, så jag får se om jag orkar.

Vaknade fyra i morse då Kotten möblerade om i magen på mig. Det är inte samma buffande och sparkande som tidigare utan mer att den trycker hårt mot magen. Mysigt och illamåendeframkallande. :)

Håret blev för övrigt bra. Lite ljusare slingor och lite urklippt. Såg verkligen ut som om jag hade ett fågelbo i skallen innan, så det känns skönt och fräscht nu. Hoppas på att hinna med en omgång till i mitten av maj också.

Ha en fin fredag!

2 kommentarer:

LinnaLi sa...

Ja, visst är det skönt att göra något åt håret!

Idag får vi nog flytta hem i alla fall, börjar bli väldigt enerverande att bo hos föräldrarna ;P

Ha en trevlig helg =)

kram

Linda

Luiza sa...

Vad mysigt det låter med lite shopping =).
Grattis till en ny vecka =). Underbart.

Kul att du blev nöjd med håret, men jag håller nog inte med om att du såg ut som ett skatbo i barret innan.

Ha en fin kväll.
Kramar