tisdag 13 mars 2012

80 dagar

Det blir inget jorden runt dessa sista 80 dagar som är kvar tills Kotten kommer till oss. Men det blir fortsatt nedräkning i alla fall. Oj, vad jag längtar efter att få träffa våran lilla skrutt!
I dag har det bökats på därinne och Kotten reagerar när jag pratar med den. Och buffar tillbaka när jag klappar på magen. Den har sitt favoritställe med fötterna åt höger. Känner ibland händerna på vänster sida upp mot revbenen.

I dag fick vi leverans från Ikea! Ska bli så kul att sätta ihop spjälsängen. Får se om jag klarar av att vänta tills maken kommer hem. :) Å andra sidan ska jag inte hålla på och dona så mycket. Har jätteont i fogarna igen. Antagligen efter att ha gått och stått mycket i helgen. Nu när jag reser mig från jobbstolen som blir jag illamående för att det gör så ont. :(

Men det går väl över hoppas jag!

Hoppas du har en skön tisdag!

4 kommentarer:

Luiza sa...

Vad härligt att du känner så starkt och klart var kotten befinner sig =).

Tycker du ska ta det väldigt lugnt med leveransen, för rätt vad det är kanske du får ännu ondare, dessutom tror jag att din man skulle bli arg på dig om du började böka ;).
Men åh, så roligt att ni kan skruva ihop sängen nu =).

Hoppas det blir en fin kväll.
Kramar/
Luiza

LinnaLi sa...

hej!

Det börjar närma sig med stormsteg nu! Här har Eira börjat krypa och dra upp sig mot saker, så nu är det passa som gäller. Men det är ju roligt också, för hon roar sig ju mer och är mer nöjd =)

Kram

Linda

RackarTuss sa...

Grattis - så spännande med ett nytt litet liv :)

Sussie sa...

Tack snälla! Det känns verkligen spännande! :)