måndag 5 mars 2012

Heja Kotten!

Kotten sköter sig exemplariskt! Nästan Kottemor också. Allt såg jättebra ut, förutom mitt blodsockervärde som var väl lågt. Hade bara hunnit äta frukost och sen inget mer på morgonen, så jag fick lite skäll av barnmorskan. Hon tycker att det är bra om jag äter två mellanmål både för- och eftermiddag. Jag har liksom inte fattat att jag är så långt gången att jag ska äta mer nu. :)
Hade fortfarande 110/70 i blodtryck, 124 (tror jag) i blodvärde så det har gått upp mycket tack vare bra mat och blutsaft, har gått upp 8 kilo sen inskrivningen och mitt magmått var 29 centimeter. Kottens hjärtljud låg mellan 135 och 160 bpm i dag.

Maken var stolt över mig och Kotten när vi gick därifrån. :)

Jag gick och köpte lunch på en gång (lammkotletter med avokadosalsa och sallad) och nu är jag tillbaka vid skrivbordet.

1 kommentar:

Luiza sa...

Vilken underbar helg ni haft.

Och vilka trevliga nyheter från BM.
Förstår att ni är stolta =).

Ha en fin kväll.
Kramar