torsdag 5 april 2012

Bäcken

I dag har jag haft så ont i bäckenet. Usch, inte kul alls. Antar att det har att göra med att jag har suttit så mycket på jobbet under kvällsveckan.

Vi åt lunch med kompisarna och lille E i dag och var kvar på stället rätt länge. Sedan promenerade jag och maken in till stan. Gick och köpte en ny duk till köksbordet och gick sen hem till tvättstugan. Hann sova en kvart innan det var dags för jobb också.

Nu har nog alla utom jag lämnat jobbet. Enligt schema jobbar jag till halvett, men jag kommer gå vid elva kanske. Så får de ringa om det händer nåt efter det.
Känns meningslöst att jag ska sitta här och rulla tummarna i flera timmar.

Ha en skön kväll!

3 kommentarer:

LinnaLi sa...

Jag har funderat på vad du kan jobba med, men har inte listat ut det :P Så lite har jag att göra ;P

Hoppas du slipper få mer ont!

Kram

Linda

LinnaLi sa...

haha, det hade jag inte gissat. jag hajjade ju att det var nåt kontorsjobb, men fick inte ihop det med arbtider. :P

Eira har vaknat 5 ggr och sover nu i min famn, dock oroligt...

L

Luiza sa...

Ville kika in och önska dig en fin påsk, vännen.

Massa kramar/
Luiza