söndag 29 april 2012

Hustitt och hosta

I går tittade vi på ett hus igen. Jättefint, men alldeles för mycket att fixa med för vår del, så vi hoppar över.
Vi har nog bestämt nu att vi bor kvar här ett tag. Jag orkar ändå inte med en flytt just nu.

På kvällen var vi ute på restaurang och åt och firade treårig förlovningsdag. Tyvärr är jag fortfarande rätt förkyld och täppt, så mitt smaksinne var inte det bästa. Men jag åt i alla fall hjort till varmrätt och en fantastisk pannacotta till efterrätt. Stället där vi åt är känt för sina goda drinkar, så de fick göra en alkoholfri Mojito till mig innan middagen. Gott och mysigt var det. Är så kär i min fina make!
Efter middagen tog vi en liten promenad på stan och gick sedan hem och tittade på tv.

Vaknade av hosta och pipande luftrör i dag och har varit vaken några timmar. Funderar på att kliva upp och dricka lite te.

Ha en fin söndag!

Inga kommentarer: