torsdag 12 april 2012

Dålig natt

Har sovit uruselt i natt. Har jag inte varit kissnödig så har jag legat oskönt ellre så har maken snarkat och väckt mig. Är lite mörbultad och konstig (mer än vanligt) i skallen i dag. Men då är det ju skönt att veta att jag faktiskt när som helst kan gå och lägga mig igen.
Har inga sammandragningar, men har haft en del mensvärksliknande ont. Antar att det är växtvärk som spökar.

I går kväll jobbade maken över och var även tvungen att jobba en del när han kom hem. Men jag tvingade i alla fall ut honom på en promenad med mig. Så skönt med lite luft efter att ha varit inne hela dagen.
De här fina, stora ljuskonstverken hittade vi när vi var ute och gick.

I dag ska jag och mamma gå och hälsa på en kvinna och fika. Mamma ska även lämna en av sina tavlor till henne. Utställningen slutade igår, så nu är det dags att sälja de tavlor som folk har tingat.

Såhär såg Kottemagen ut häromdagen.


Ha en riktigt skön dag!

2 kommentarer:

LinnaLi sa...

Fin mage =)

Passa på att vila så mycket du kan! Det ångrar jag att inte jag gjorde mer =)

Kram

Linda

Luiza sa...

Ja, men det här med sömnen är ingen lek...till slut somnar man av ren utmattning, och ändå sover man dåligt....

Finaste magen. Alltså du är väldigt fin.

Massa kramar/
Luiza