måndag 23 april 2012

Orkeslös

Det tar på krafterna att göra saker nu. I går packade jag upp böcker och skivor i vår nya bokhylla. Plus att vi var och tittade på ett hus och fikade med några kompisar. I dag är jag ett vrak. Vaknade som vanligt i natt och låg vaken i nästan två timmar. Men sen sov jag till halvelva. Det var längesen. Kommer knappt ihåg att maken sa hejdå i morse. Helgen har varit bra. I fredags åt vi middag på ett mysigt fik och gick sen hem och tittade på tv. I lördags var vi runt på lite butiker och kollade efter Kotte-grejer. Köpte dock inget. På eftermiddagen åkte vi till några kompisar och var där och fikade och pratade i flera timmar. Blev sen middag med oxfilé och potatisgratäng på kvällen. Kotten har varit väldigt lugn i helgen, med avbrott för några kortare sparksessioner. Antar att det är trångt i magen nu. I dag tänker jag inte göra så mycket. Ta en promenad och gå förbi biblioteket och lämna en film som mamma lånat. Och sova. :) Ha en skön måndag!

1 kommentar:

Luiza sa...

Åh, jag vet så väl vad du menar med orkeslösheten...
Det är inte klokt vad begränsad man är...haha...
Snart så ;).

Låter som du haft en bra helg.
Min M har pxå varit väldigt lugn i helgen, men det kan bero på allt vi gjort och inte gjort...och att jag varit så upprörd. Jag tror att min utmattning tar på henne med.

Hoppas du får en fin dag.
Kramar