tisdag 17 april 2012

Tisdagsmorgon

God morgon!
Nu var det åter längesen jag skrev.
Helgen var helt underbar. Bodde på fint hotell, vilade mycket och åt gott.
Hela lördagen var vi på Ikea. Det gick över förväntan. Och vi kom därifrån med många fina grejer både till Kotten och till oss.

När vi kom hem i söndags var vi hos svärisarna på middag.

I går åkte maken åter till Stockholm på utbildning så jag är ensam hemma till på torsdag.
Spenderade nästan hela gårdagen med mamma. Först gick vi långpromenad, sen var vi på biblioteket. Lånade en bok och fikade.
Lite senare åkte jag med mamma och pappa och tittade på ett hus. Jättemysigt, men en hel del att fixa. Så jag tror inte att de kommer att köpa.

I dag ska jag pyssla på lite här hemma och i eftermiddag ska jag på föräldragrupp igen.

Ha en fin dag!

Inga kommentarer: