tisdag 24 april 2012

Kors i taket

Jag var ju på rättegång för ett tag sedan som målsägande. Insåg förra veckan att det är jag som måste driva saken att få mitt skadestånd betalat. Men så i söndags ringde personen som blev dömd till mig och ville ha mitt kontonummer för att betala ut pengarna. Och nu är de på mitt konto. Det trodde jag aldrig att det skulle gå så lätt! Nu kan vi lägga det där tråkiga bakom oss. I dag ringde några kompisar och frågade om jag skulle med och äta lunch. Så de kom och hämtade upp mig och vi åkte till ett mysigt ställe där de har riktigt fin mat och bordsservering. Åt torsk som var jättegod. Jag sa att det är bra att de tar ut mig på vallning så jag inte bara sitter hemma och glor. Efter lunchen promenerade jag tillbaka till stan och gick och shoppade lite kläder. Tyckte att jag var värd det idag. :) Nu är det dags för en liten tupplur. Ha en fin eftermiddag!

1 kommentar:

Luiza sa...

Wow, det var inte illa ;).
Bra där. Då kan ni , som sagt, lägga det bakom er.

Mysigt med lunch och lite välförtjänt shopping =).

En fråga:
Är ju i vecka 34 nu, [går in i 35 imorgon]. Rörelserna i magen finns, men de är betydligt mer "reducerade", är det något du också upplevt?
Jag menar, man vet att de finns där och de gör sig påminda , men inte lika regelbundet eller lika ofta...

Ha en god natt.
Kramar