onsdag 25 april 2012

Fina vänner

I dag var det en annan kompis tur att vilja umgås. Hon bjöd in sig på kaffe i morse. Sen skulle hon gå på stan en sväng så då gjorde jag mig i ordning och följde med. Vet att jag bara hade legat i soffan annars, så det var bra att få en liten spark i baken. Är lite förkyld och hängig. Men fick i alla fall finbesök av en kompis och hans två barn som vi bjöd på middag ikväll. Ska ta mig på jobbet i morgon eller på fredag för att göra klart inför min ledighet, så behöver jag inte tänka mer på det sen. Blir stressad av bara tanken på att behöva träffa personalchefen, men jag får bita ihop och tänka på att jag inte behöver träffa honom sen på typ ett år. Kotten gör verkligen inte mycket väsen av sig nu, men jag känner i alla fall att det rör på sig därinne. Och ungefär en gång om dagen får bebisen ett tokryck och lever rövare. Den ligger fortfaranade i säte. Ska höra med BM om hon kan känna på måndag då det är föräldragrupp igen. Och så ska jag höra hur vi går tillväga om det behövs ett vändingsförsök. I går kväll föddes min kollegas dotter med kejsarsnitt. De hade gjort ett vändingsförsök som inte lyckades och mamman var för liten för att kunna föda i sätesbjudning. Allt ska ha gått bra. Grattis till er! I dag har jag och maken varit förlovade i tre år. Ska fira med restaurangbesök på lördag. :) Ha en fin kväll!

1 kommentar:

LinnaLi sa...

Vi får snora ikapp vi =)

Hoppas bebis vänder på sig så du slipper snittas.

Krya på dig!

Kram

Linda