onsdag 18 april 2012

Promenad och avvinkning

Var ute och gick i en timme. Lyssnade på P3 Dokumentär under tiden. Bra sätt att tänka på annat under promenaden.
Nu har jag precis kommit hem efter att ha varit hos mamma och pappa och sagt hejdå, lämnat paket till lillfröken, skrivit ut några papper och fått med mig lite livsmedel som skulle bli gammalt medan mamma och pappa är borta. Nu är jag jättetrött, så det blir nog inte att jag är vaken så mycket längre.

I morgon ska jag först till MVC och träffa min BM. Ska kolla de vanliga grejerna och även prata med henne om huruvida jag kan bli sjukskriven resten av tiden eller inte. Nu är jag bara sjukskriven tills dess att jag ska gå på min ledighet innan förlossning 4 maj. Det vore ju skönt att slippa ta ut semester och kompdagar om jag lika gärna kan bli sjukskriven.

Efter mötet ska jag åka och hälsa på en kompis några timmar. Senare på eftermiddagen ska jag träffa min gravida kollega och fika eller äta med henne. Och vid åtta på kvällen kommer äntligen maken hem efter fyra dagar i Stockholm.

Sov gott finingar!

Inga kommentarer: