tisdag 10 april 2012

Påsklov

Hej finingar!
Ursäkta min frånvaro, men jag tog visst lite välbehövligt påsklov och har inte suttit vid datorn alls.
Helgen har gått ut på att vila, umgås med familjen, spela spel, äta god mat och skratta.
Men jag har haft väldiga sammandragningar i flera dagar. Speciellt när jag har gått och lagt mig.
I natt var jag nära att ringa förlossningen för att det var så kraftigt. Men efter att ha tagit en alvedon lugnade det ner sig och jag somnade en sväng. Har vaknat flera gånger och har haft lite ont, men inte alls lika mycket. Det är som väldigt kraftig mensvärk när det är som värst. Ska ringa till BM nu och höra vad som är normalt och inte. För jag har ingen aning.

I eftermiddag börjar vi föräldragrupp. Ska bli kul och intressant.

I helgen har vi också så smått fått i ordning barnrummet, monterat spjälsäng och plockat. Så det börjar bli mysigt därinne. På fredag åker vi till Sundsvall och bor på hotell och handlar det sista på IKEA.

Ha en fin dag!

1 kommentar:

Luiza sa...

Låter som du haft en bra påsk med familjen.

Inget vidare med dina sammandragningar, dock. Jag har också mina på kvällen , men inte så starka som du beskriver...
Ringde du BM idag? Vad sa hon?

Vad mysigt att babyrummet är klart =). Måste vara rogivande =).
Jag hoppas vi får iordning vårt till nästa vecka =P.

Låter som att ni har en fin helg framför er =).
Jättemysigt.

Ha en fin kväll.
Kramar