torsdag 5 april 2012

Skärtorsdag

Dagen slutade bättre än den började i alla fall. Blev uppmött av make och bror vid jobbet och gick hem och hängde. Somnade nog inte förrän vid 3. Och så vaknade jag vid 5 av att maken skulle på toa. Jag är extremt lättväckt nu, antar att jag förbereder mig för att vakna snabbt när bebisen piper sen. Jag har alltid varit en som sover djupt, så jag är lite ovan.

Har ätit grötfrukost och ska slöa lite i soffan innan det är dags för lunch med våra vänner.

Jag hade tänkt jobba till 11 maj men har nu bett om att få gå en vecka tidigare. Så jag jobbar sista dagen 4 maj och börjar ledighet från 7 maj. Då har jag förhoppningsvis några dagar på mig att vila och förbereda mig på förlossningen.
Så med andra ord jobbar jag en månad till och sista kvällspasset på väldigt länge ikväll. :)

I går fick jag med lite av Kottens härjningar på film. Får se om jag lyckas lägga upp det i bloggen. :)

Ha en skön skärtorsdag!

1 kommentar:

LinnaLi sa...

Detsamma till dig! Just nu så sitter jag och njuter av att få sitta helt själv, med ett glas vin och titta på tv. Eira sover, hoppas hon sover ett tag, Aivi och Johan ligger och kollar hockey. Mys på hög nivå!

Kram

Linda