tisdag 17 april 2012

Kottens kusin

I morgon åker mina föräldrar till min äldsta bror på besök. Och får den stora äran att hänga med min brorsdotter. Hon är nog den roligaste lilla tjej jag har träffat, bara två år men full av idéer och pratglad som få. I går morse när hon vaknade hade hon sagt till sin pappa "Min farfar har inget hår, bara huvud". Min pappa, alltså hennes farfar, är rätt tunnhårig och rakar det väldigt kort. :) Undrar om hon hade drömt om honom kanske?

Ska skicka med ett paket till henne:


Hon älskar ugglor och jag hittade en så fin ugglehanddocka på Ikea som hon ska få. Fasters lilla hjärta! Hoppas vi får ses snart!

2 kommentarer:

LinnaLi sa...

Jo, i alla fall, jag har provat kvaddlar, akupunktur och lustgas. Det som funkade för mig var lustgasen. Kvaddlarna funkade inte alls, och jag tror att jag fick akupunkturen för sent. Men jag är glad att jag inte behövde ta något "starkare".

Hade ju hört att kvaddlarna skulle göra ont, men det gjorde det inte tyckte jag och det hjälpte föga heller.

Lustgasen tog bort topparna, det gjorde egentligen inte mindre ont, men jag struntade i det. Rödvinsfylla kallade jag det för ;P

Hoppas du blir nöjd med vad du än väljer =)

kram

Linda

Luiza sa...

Vilken söt kommentar =). Hehe...

Vad fin du är som skickar med ett paket till henne, med favorit ugglan ;).

Ha en fin dag.
Kramar/
Luiza