onsdag 4 april 2012

Nervsammanbrott

Min arbetsdag började med ett smärre nervsammanbrott eftersom det var en massa tekniskt strul. Och våran it-avdelning fick utbildningen i cornflakespaketet. Men nu funkar det okej i alla fall och jag får jobba på lite annat sätt än vanligt. Kan än en gång konstatera att jag inte kan hantera stress öht just nu eftersom jag höll på att börja gråta och fick världens huvudvärk pga strulet.

I övrigt mår jag bättre i dag. Fick sova många timmar utan att vakna i natt och det var välbehövligt. Klev upp vid halvtio och åt frukost och sov sedan i soffan till två. Så jag är lite mör i skallen. Men det är bra att jag sover bort sjukdomen i alla fall.
Nu är det bara den här kvällen och i morgon kväll kvar. Sen har jag fyra lediga dagar framför mig. Och nästa vecka jobbar jag bara tre dagar.

I kväll kommer min ena bror hit från Stockholm. Han ska bo hos oss och det ska bli så mysigt att ha honom här. Han är en mycket stolt blivande morbror. :)

Nu ska jag fortsätta jobba innan det är dags för lite salladsmiddag.

Ha en fin kväll finingar!

Inga kommentarer: