fredag 13 april 2012

Upp och ner och upp igen

Det är fortfarande svårt det här med sjukskrivningen. Men det går bättre och bättre. Men så kommer jag på mig själv med att tänka på jobb eller annat som gör mig stressad och så kommer pulsen och sammandragningarna. I morse vaknade jag dessutom med hjärtklappning efter att ha drömt att jag hade ett våldsamt gräl med min pappa.
Men nu har jag lugnat ner mig och känner mig rätt avslappnad.

Gårdagen var jättemysig. Jag och mamma promenerade i hyfsat sakta mak till paret vi skulle fika hos. vi blev kvar i nästan tre timmar. De är verkligen söta, 77 och 78 år och har varit gifta i 50 år. Och de är fortfarande kära och lyckliga. :)

Nu ska jag sova en kvart och sen packa inför Sundsvallsresan.

Ha en fin dag! Och trevlig helg om jag inte bloggar när vi är borta.

Inga kommentarer: