torsdag 18 mars 2010

Bra dag

Har haft en jättebra dag med en spännande föreläsning på schemat. Var kul att träffa lite annat branschfolk och utbyta idéer och funderingar. Blev hämtad vid halvåtta och åkte sedan bil i två och en halv timme.
Lunchen funkade bra. Jag tog en mineralvatten och satte mig sedan med min shake. Några tittade konstigt på mig för att jag inte hade någon tallrik vid min plats, men det var okej. När eftermiddagspasset var klart åkte vi hemåt, jag och mina tre kollegor. Var så sugen på att träna så jag skyndade mig till Itrim och hann med två och ett halvt varv innan de skulle stänga. Det var otroligt jobbigt. Körde så klart inte fullt ut eftersom jag är lite hängig fortfarande, men jäklar vad man tappar kondition på bara några dagar utan motion!
Sambon var gullig och kom och hämtade mig. Har precis ätit min middag - en yoghurt/tranbär-bar och druckit en massa vatten. Snart blir det dusch och sängen. Är helt slut i huvet.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vilken toppendag. Och vad duktig du varit. Både gällande karraktären och träningen. Bra kämpat.

Sussie sa...

Ja, idag känner jag mig riktigt nöjd faktiskt! Så skönt att jag äntligen känner mig piggare.
Och skönt att jag klarar av en hel dag borta från "tryggheten" och ändå får det att gå ihop.