fredag 19 mars 2010

Lång dag

Idag blev det en lång dag för mig. Jobbade fram till 17 (men undantag för när vi var och sålde lägenheten) och en kort lunchpaus. Skyndade hem till mamma och pappa och fixade med några grejer innan jag gick till musiktävlingen där jag satt i juryn i kväll. Har gjort det några år nu och det är alltid lika kul. Men man blir rätt mör i öronen.
När det var slut vid 22 åkte jag hem och här är jag nu. Blir nog ingen sen kväll eftersom vi har en del att göra i morgon. Ska köpa tapeter och golv och efter lunch ska vi på dop där jag ska sjunga. Ska bli kul!
Sen borde vi spendera resten av helgen med att planera för flytt och eventuellt packa lite också. Det är ju faktiskt inte så länge kvar nu.

Trevlig helg!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Låter stressigt men roligt. Bara massa roliga saker. Välja tapet, välja golv, lyssna på musik..härligt. Och så är du begåvad med sångröst oxå!! Det avundas jag lite. Jag sjunger hellre än bra. :0) Ha en fin dag.

Sussie sa...

Ja, det har varit lite stressigt i helgen måste jag få säga. Men väldigt kul också!
Att sjunga är ett av mina stora intressen och fungerar som terapi för mig. Det är bättre att sjunga hellre än bra, än inte alls tycker jag.

Hoppas din dag har varit bra!