onsdag 24 mars 2010

Turbulens

Det händer så mycket runt omkring mig just nu. Det ska fixas med lägenheten, nu har vi äntligen hittat målarfirman som ska få äran att göra fint. Det kommer att bli väldigt tight om tid vid målningen eftersom vi antagligen måste flytta in samtidigt som de håller på. Men det får vi ta då.
Sen är det rörigt på jobbet eftersom min chef slutar nästa vecka och tf chefen backade ur uppdraget idag. Vi kommer att få sköta avdelningen själva tills de har hittat en ersättare.
Tog en skönt promenad hem efter jobbet. Det går mycket snabbare nu än innan jag började med Itrim. Härligt att ha fått upp flåset! Så fick jag rensa hjärnan lite också i takt med de snabba stegen.
I morgon ska jag träna igen. Det ser jag verkligen fram emot.
Nu ska jag fortsätta titta på Biggest loser och sen blir det finmiddag, chili eller couscous.

Trevlig kväll!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Det är helt otroligt vad fort kroppen kommer igång och känns så mycket lättare. Har precis gått en kvällspromenad med mp3 i öronen och jag går omkring och fånler :0) njuter av att röra på mig. Ja som du sa på min sida...detta är det bästa som hänt mig på väldigt länge.

Sov gott :0)

Sussie sa...

Jag vet! Jag pratade om det med sambon ikväll, vad jag känner att jag orkar med mycket mer. Promenaden hem från stan har kortats i tid med tio minuter, jag orkar springa ordentligt på plattorna på pulspasset och göra jobbiga övningar på stepbrädorna, utan att jag dör. Så var det inte i början kan jag lova. Då var jag döende efter ett varv. Nu börjar krafterna tryta i slutet av det tredje varvet och då är jag ju nästan klar, så det är bara att köra på de sista stationerna. Det är fantastiskt vad kroppen kan förändras snabbt! Heja oss och heja kroppen!