söndag 21 mars 2010

Härliga söndag!

Har haft en riktigt bra dag. Sov länge och åt frukost i lugn och ro. Fick skjuts till Itrim och körde ett hårt pulspass. Var så skönt att kunna ta i ordentligt igen efter sjuktiden. Gick sedan från Itrim till nya lägenheten (en promenad på ca 25 minuter) och mötte upp med sambon som var där och mätte och fixade. När vi var klara gick vi en promenad till sjön och köpte kaffe och satt på isen och myste ett tag. Det var så fint väder och varmt. Äntligen börjar det bli vår!
Nu är vi hemma efter att ha handlat lite och jag känner mig så härligt mör i kroppen. Hade inte med stegräknaren, men är säker på att jag har gått över 7500 steg idag (plus träningen) så jag är väldigt nöjd.
Nu ska jag ta en varm dusch och sedan ha en riktig slökväll i soffan. Ska spela Bingolotto :). Man vet aldrig när turen är där!

Trevlig kväll!

Inga kommentarer: