söndag 7 mars 2010

Lycklig!

De senaste dagarna har jag gått omkring och bara känt mig så himla glad och lycklig. Och kär och pirrig. Det är härliga känslor som man ska ta vara på när de dyker upp. Jag tror att mycket hänger ihop med att jag har gått ner i vikt. Faktiskt. För jag känner mig mycket snyggare och det leder ju till att jag blir gladare och piggare och får mer energi och så rullar resten av de positiva känslorna in på köpet.
Just nu längtar jag tills jag får sluta jobba. Ska promenera hem. Sen ska jag kramas länge med mitt hjärta.
I morgon påbörjar jag operation blondie. Ska bli spännande, det var trots allt 7-8 år sedan jag var blond sist.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Och du har gjort slag i saken. Du fixar. Du har förändrat ditt liv. Du får massor av positiv energi framförallt för att du gör detta nu, du fixar. Sträck på dig kvinna. :0)

Sussie sa...

Jag försöker verkligen att tänka positivt hela tiden. Men ibland så känner jag bara för att skita i allt. Då är det tur att jag har folk runtom som kan dra upp mig och ge mig en spark i häcken och få mig att fortsätta kämpa.
Men jag är otroligt glad över att jag kommer i kläder som jag inte har kunnat ha på evigheter, att dubbelhakan nu bara är en haka och att jag börjar få drag i ansiktet. Magen tar inte i bordsskivan när jag jobbar och jag känner mig inte lika mycket i vägen som jag har gjort tidigare. Sen hjälper det ju också till att folk kommenterar att jag har gått ner. (Fast jag kan bli lite sur när de inte säger nåt :))

Unknown sa...

Du den där dubbelhakan. Jag är så nöjd att den är borta. Den hade jag svårt att leva med innan. Det var bland de första märkbara resultat jag upplevde.

Sussie sa...

Ja, det gjorde vi bra!