måndag 29 mars 2010

Inte tvåsiffrigt

Det blev inget tvåsiffrigt i helgen, tyvärr. Står verkligen still på vågen. Har nog hamnat på en platå, och det är verkligen det sista jag vill just nu med så kort tid till delmålet ska vara avklarat. Har rört på mig så mycket i helgen, så jag borde ha bränt en hel del.
I veckan jobbar jag kväll, så det blir promenader och träning varje dag på dagtid. Eventuellt går jag hem efter jobbet också, även om jag tycker att det är lite obehagligt. Men jag tycker verkligen att det är onödigt och dyrt att åka taxi. Vi får se.
Idag ska jag först städa ihop lite här hemma, sedan går jag till Itrim (tar ca 50 minuter) och tränar och går sedan ner till jobbet. Borde blir hyfsat med steg i alla fall. Speciellt om jag går hem i natt också.
Vi har förberett alt för golvläggning i nya lägenheten. Slitit bort golv, slipat, tagit bort lister och dammsugit. Sambon ska börja med golvet i veckan, sedan hjälps vi åt med resten i påskhelgen. Det kommer att bli så snyggt!

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Det lossar. Kämpa på. Omvänd vågens dåliga samarbetsvilja till pepping. Jag tror på dig.

Sussie sa...

Ja, det hoppas jag verkligen att det gör!
Tack för peppen!